Jumaat, 25 November 2011

Dengan Izin Allah... tak jadi Pergi




Assalamualaikum...alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi saya nafas untuk meneruskan hidup.... ( walaupun asyik kene marah ngan mak je huhuhuu ) .... ermmm ... entri terbaru ini saya buat khas untuk sahabat saya iaitu Maryam, Nisa', Nadhirah, Amani, dan Raihana saya memohon maaf banyak2 kerana x dpt mengikuti program Ke arah KEM MINDA KRIFTIF huhuhuuu sedih nye x dpt ikut sebab saya akan menghadapi peperiksaan SDKA dan saya perlukan rehat utk menghadapi peperiksaan itu. Tak apa tahun depan inyaallah saya akan pergi degan inzin Allah lah dan saya ingin mengucapkan SYUKRAN kepada kawan saya iaitu Amani Eswan kerana selau memberi saya semangat dan semoga korang kat sana ( KMK ) berjaya, berkerjasama dgn sahabat, dan berusa tau....wassalam.. bye :)      





Tiada ulasan:

Catat Ulasan